onsdag den 18. april 2012

COLOR BUG

Jeg har for nylig fået øje på denne fantastisk opfindelse - color bug. Princippet er at få farvet sine spidser i den farve man ønsker - nemt og uden for meget arbejde. Produktet holder indtil man skylder håret, og man kan bruge det flere gange (selvfølgelig afhænger det af tykkelsen på ens hår). Jeg tænker, at det her kunne se rigtig lækkert ud til en hestehale eller bare løst hår, hvis man skal i byen eller til noget andet festligt. Jeg har endnu ikke afprøvet produktet, men jeg vil senere i dag bestille en og så vil jeg prøve det an - og se om det lever op til mine forventninger!
http://www.youtube.com/watch?v=pTpshDYqD0I

2 kommentarer:

  1. Ej hvor fedt! Jeg håber at du laver et indlæg, og skriver om hvordan det gik. :-)

    www.leilakrak.blogspot.com

    SvarSlet